Czas realizacji zamówienia

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia i linkiem, w który należy kliknąć. Po otrzymaniu akceptacji zamówienia, oraz otrzymaniu płatności (nie dotyczy pobrania) rozpoczynamy jego realizację, a Ty będziesz na bieżąco informowany o postępie naszych prac.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 15:30 obsługujemy jeszcze tego samego dnia, gdy pozwalają na to wystarczające stany magazynowe.

Sklep MicronPro Sklep komputerowy on-line nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki. W momencie obsłużenia zamówienia wysyłamy e-mail, w którym potwierdzamy wysyłkę zamawianego towaru. Kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę w ciągu jednego do dwóch dni roboczych.

Po otrzymaniu przesyłki klient winien dokładnie sprawdzić stan opakowania i jej zawartość. W razie stwierdzenia ewentualnych ubytków lub uszkodzeń klient powinien dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. W przypadku jakiegokolwiek podejrzenia, że paczka była uszkodzona lub otwierana, zalecamy spisanie protokołu szkodowego z kurierem.

Dostępność produktów

Przy każdym produkcie jest podany termin, który opisuje, kiedy produkty mogą zostać przez nas wysłane - od 24 godzin do kilku, czasami nawet kilkunastu dni (w przypadku produktów trudno dostępnych). Dokładamy wszelkich starań, aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała realnym stanom magazynowym, może się jednak zdarzyć, że faktyczny czas dostawy się przedłuży - poinformujemy o tym niezwłocznie.

Jeżeli zamawiasz większą liczbę produktów, czas wysyłki całego zamówienia jest dopasowany do produktu o najdłuższym czasie wysyłki. Można zrealizować zamówienie etapami - w tym celu skontaktuj się z nami lub wpisz odpowiednią adnotację w uwagach do zamówienia.

Odbiór osobisty

Szanowny Klienci, część produktów dostępnych w naszym sklepie internetowym posiadamy na zewnętrznym magazynie poza siedzibą firmy. Jeżeli zostanie wybrany "odbiór osobisty", a zamawianego produktu nie będziemy mieć na lokalnym magazynie, bezzwłocznie nasz pracownik skontaktuje się z Wami w celu ustalenia terminu odbioru zamawianego towaru.
W przypadku zamówień wysyłanych kurierem lokalizacja naszych magazynów nie ma żadnego wpływu na realizację zamówienia.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium